Geoblog.pl    biszkopt    Podróże    Sozopol, Burgas, Nesseber i Primorsko (BG), 2009    Primorsko - zwiedzanie

Primorsko - zwiedzanie

Bułgaria
Bułgaria, Primorsko

Z Sozopolu do Primorska wybraliśmy się busikeim/marszrutką z dworca autobusowego przy wejściu do starego miasta. 4lv za os w 1 stronę. Nasze maleństwo darmo/ wózek – no problem. Busiki odchodzą co godzina od godz. 9:00. Przejazdy obsługują dwie firmy jedna jeździ w godziny nieparzyste druga w parzyste.
Primorsko jest jakieś 35km na południe od Sozopola. Miasteczko to nie zrobiło na nas dobrego wrażania. Znów główna ulica ze straganami z byle czym tyle, że są 2 plaże północna i południowa. Tę ostatnia odwiedziliśmy. Tłoczno i spory hałas od tzw „muzyki” wydobywającej się z głośników baru plażowego za to woda krystaliczna i po wejściu do wody długo, długo jest płytko zanim dojdzie się do głębszej. Fajnie dla dzieci bo na tej rozległej płyciźnie woda jest b.ciepła.
Wszystkim jadącym do Bułgarii polecam wzięcie lub zakup parasola. Nie da się wytrzymać na plaży w pełnym słońcu.