Geoblog.pl    biszkopt    Podróże    Zagrzeb (HR), 2006/2007    Do Zagrzebia jedziemy na coroczne spotkanie młodych
2006

Do Zagrzebia jedziemy na coroczne spotkanie młodych

Polska, Łódź

Do Zagrzebia jedziemy na coroczne spotkanie młodych organizowane przez wspólnotę ekumeniczną braci z Taize. Co roku na przełomie roku wspólnota braci z Taize organizuje takie spotkania w innym mieście w europie a oprócz tego ośrodek w Tazie we Francji przyjmuje pielgrzymów przez cały rok. Więcej na http://www.taize.fr/pl

Na takie spotkanie jedziemy 2 raz. Pierwszym razem byliśmy w Budapeszcie w 2001r. Oprócz pogłębiania relacji z Bogiem przez śpiew kanonów kontemplację jest to bardzo fajny sposób na poznanie ludzi i zwiedzanie miast.
Zasadą jest, że na miejscu zostaje nam przydzielona rodzina, której gośćmi będziemy przez te parę dni. Tylko w sporadycznych przypadkach (z powodu braku miejsc u rodzin )może się okazać, że nocleg przypadnie nam w np.: w szkole na karimacie.
Nam przyjdzie być gośćmi rodziny spod Zagrzebia z miejscowości Marija Bistrica.